Sunday, 23 October 2011

Bapak Aku Tak Puas Hati

Hari ni bapak aku tak niaga seperti biase ... setiap hari ahad , msti cuti , cuti mnggu la kirenya .. hmm ~~ pada mlm ur ,, bapak aku tetibe panggil aku suruh aku pegi bli burger yang kn0nnya dia tu pncuri pelanggan bpk aku .. aku p0n dengan blurnya aku pegi lah ... tetbe , da sampai da ni , aku nampk la se0rang wak ni nga makan burger kt situ .. aku p0n lari la drpda tmpat ur ,, nak tau sbb ape aku lari ? sbb wak tu salah satu pelanggan bpk aku .. aku p0n tk0t la pegi bli la kan ,, bb wak tu da knl aku da , aku tk0t je nnti dia cakap pasal gerai bpk aku 2 .. pas tu aku tp0n la bapak aku .. bpk aku kate ''b , kalau wak tu tnye ape-2 ,, ka0 buat tak tau je @ ka0 cakap lapar cik !'' aku p0n dengar la kate-2 bapak aku tu .. dengan muka Slambur ni , aku p0n pegi bli , time aku nak beli tu kan ,, aku asyik tundukkan mke aku je bb aku tk0t wak tu tnya mcm-2 !! then ,, aku bace setiap menu yang dia jual , ni menu nya ::

Burger Telur                           :: RM1.50
Burger ayam N lembu             :: RM2.20
Burger special lembu N ayam  :: RM3.00
Burger Double ayam N lembu :: RM3.00
Burger King                            :: RM4.00 


Mahal kan ?? bapak aku jual lagi murah ,, dulu ! bapak aku lah yang menjadi tahta penjual burger kat Sri Lalang yang paling laris jualannya .... sekarang ! masih lagi , tapi ranking ke-2 , 0rang tu la .. aku geram seyh !! grrr !!!! bpk aku ade cakap ,, pelanggan-2 bpk aku da ramai pegi beli burger kat situ .. aku rase burger dye tu takde la banyak kelainannya berbanding burger bpk aku ... dye pnye just tak pedas sangat la ... 0key la ,, lebih kurang je lah ngan burger bapak aku tu .. hmm ~~ BTW ! bapak aku kali ni nak cari kelaenan sikit !! hehe ~~ kalau sesape nak beli , belilah ,, takde sape nak halang !! hehe ... sampai kat sini je .. k ! assalamuallaikum N ch0w luh .....

No comments:

Post a Comment